Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dressyrträning

Har knappt gjort någonting på hela dagen. Har städat lite och plockat ihop saker. Klockan fem åkte jag till stallet och när klockan närmade sig halv åtta var det bara att åka med Rio till träningen.
Red övergångar, skänkelvikning, öppna, volter och lite av allt. Tycker det gick ganska bra faktiskt. Hästen kan ju, bara jag som ska ha koll på min kropp och rida som jag ska. Då är det inga problem alls. Men att rida så är inte det lättaste och det går alltid bäst på slutet. Annikaträning nästa vecka och så ska Karin träna honom i helgen. Hoppas att det går bra på tävlingen om två veckor!



Finaste idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback