Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Bra humör

Skoladagen har gått snabbt idag tycker jag. Inte var det sämre heller när det var pannkaka till lunch, mums!
Gick ner till stallet som vanligt efter skolan. Träffade på Helena där så hon frågade om vi skulle rida tillsammans och ridsällskap tackar man inte nej till. Så vi red ut på en vända och hästarna skötte sig utmärkt även fast det blåste och var halvmörkt. Pratade på om allt mellan himmel och jord. Helena är så lätt att prata med och hon känns lite som en extra mamma ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback