Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Borlänge

Uppe med tuppen i morse! Bussen mot borlänge skulle gå kvart i nio så det var bara att stiga upp så man skulle hinna med allt. Lagomt när jag var klar och vi skulle åka så ville inte bilen inte starta! Inte så konstigt när det var -25 grader. Men pappa fixade det och vi fick skynda oss till stan. Bussen kommer precis när jag kliver ur bilen. Bra tajming!
Inte så kul att gå en kvart för att komma till Aqua Nova i kylan. Kände varken ben eller fötter och såg ut som en gråhårig tant! Kände sig som ett riktigt barn inne i badet när vi lekte i vågorna, åkte fors, badade bubbelpool och sprang upp och ner till vattenrutschbanorna. Skönt att få känna sig liten ibland ;)

Gick till kupolen när vi badat klart. Smällde i oss varsin pizza och sedan vandrade vi i affärer till bussen skulle gå. Jag, My och Jenny vara lika trötta på vägen hem. Skulle tro att vi somnar ovaggat i kväll!

Dock tänker jag inte lägga mig än för nu ska jag bege mig till Linnéa för att ha spelkväll! Blir nog bra tror jag! :D

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha jag och My somnade nästan på en gång efter att filmerna tagit slut, vi pratade nog i max 10 minuter... men det var det värt, roligt att få leka av sig lite :D

2012-02-05 @ 11:19:04
URL: http://jeennyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback