Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Shoppingen i Globen!

Finner inga ord till att beskriva hur skönt det var att sova i sin egna säng i natt och att få sova hur länge jag ville i morse.
Har inte gjort något speciellt idag utan bara varit!
Tog en varm och lång dusch när jag gått upp för jag höll på att frysa ihjäl. Ville inte gå ur duschen!
Har slagit in massa julklappar, bl.a det jag köpte globen som är julklappar. Känns helt sjukt att det bara är tre veckor kvar till julafton. Kan inte förstå det!

Testade sakerna jag köpte på globen som jag inte testade där och jag kunde ha allt som tur var! Blev bara saker till mig själv som fick följa med hem och alla julklappar såklart. Men ingenting till hästen, förutom snoddar. Har alltid köpt saker till hästen och inget till mig själv alla andra år.
Fick med mig ovanligt mycket behövliga saker hem och det blev knappt några onödiga köp alls!
Köpte följande: 10 par strumpor, ridhandskar, ridbyxor, vinterjacka, vinterskor, sporrar, snoddar, tröja, donut och smycke till det.
Och såklart alla julklappar men det tänker jag inte skriva vad det är då jag vet att vissa av dom som ska få dom läser bloggen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback