Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Noll julkänsla

Varför får man aldrig julkänsla nu för tiden? Förut fick man alltid det och hade det långt innan julafton och ända tills dess. Men nu tycker jag att man aldrig får den där julkänslan. Trots julmusik hela dagarna långa, hundratals paket, snö och julgrejer.
Kanske är ett tecken på att man börjar växa ifrån julen lite?

Dagen har bestått av jobb och ridning nu på kvällen. Sista ridlektionen för den här terminen.
Fick den bästa ponnyn och vi red dressyr med lite skolor, skänkelvikningar och volter. Han var fin idag men hade önskat att jag fått loss honom ännu ett snäpp till. Men ska inte klaga för han var verkligen fin!

Hihi. Vinter för något år sedan! Valrossen Tim :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback