Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Drömmer mig bort

Igår var en skön dag då jag bara hade en lektion som började halv tre, fick massage klockan ett och hade låååång sovmorgon!
Var hurtig och tog en promenad hem efter skolan som tog 30-40 min. Gick även ut med hunden en sväng och busade med honom.
Blev lite dricka och bowling med fina människor på kvällen. Jag var bowlingdrottningen och vann över alla ;)

Idag har jag jobbat 10-14 och sedan har jag degat i fotöljen!
Har tittat på dressyr från globen (igen) och fått lite insperation. Har även kikat runt på massa balklänningar och drömt mig bort. Längtar sjukt mycket till studentkryssningen, balen, studenten och allt!

I morgon blir det shopping i kupolen med Jenny för hela slanten! Hoppas på att nästan vara klar med alla julklappar när jag åker därifrån i morgon. Får se hur det blir med den saken. Är i alla fall på shoppinghumör ;)

Idag känns det som livet leker och att det mesta är bra. Eller är det alla mina drömmar och hemliga framtidsplaner som är bra? Kanske en kombination av båda och kan ju hoppas på att dom där framtidsplanerna blir verklighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback