Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Uppe med tuppen

Härligt att ha kusin ibland så man kommer upp så tidigt på morgonen... Haha Tilde kom hit för 40 minuter sedan och jag ska vara barnvakt åt henne hela dagen. Om en timme ungefär ska vi åka till stallet och kika på påskhoppningen. Hade planerat att vi skulle åka moped dit men nu har det snöat och jag vet inte om jag är så sugen på att åka moped med henne då... Får se hur vi gör. Hon lär ju bli beskviken om vi inte åker moped!

Igår var jag till doktorn med min fot och fick mina nya sulor. Kändes jättekonstigt att ha dom och jag fick galet ont. Men det är väl för att jag är ovan och att foten kommer i rätt position. Antar att det blir bättre när jag gått med sulan ett tag!

Fick hoppa Tamlin igår kväll och det gick superbra! Tränade på att korta och länga galoppsprången och det var inga problem. Hade 6,7 och 8 språng och det var inte ens svårt att korta till 8. Det som han alltid har så svårt för, men han skötte sig super! Guldstjärna till honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback