Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Seg och skön dag!

När man för en gångs skull får sova så länge man vill så vaknar man tidigt flera gånger och tror att klockan är mycket. Låg kvar i sängen till efter elva innan jag gick upp.
Har inte gjort något speciellt alls idag, mer än att dega i soffan och tvättat lite! Åkte till stallet nu på kvällen men hade ingen lust att rida så det fick bli longering. Han fick skutta lite över en sockerbit också och det var han inte allt för glad över. Surade ihop och drog gärnet några gånger så jag trodde axeln skulle hoppa ur led! Men tillslut gick det bra!
I morgon blir det uteritt med sällskap av Erika :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback