Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Dagarna som gått

Inge skola i torsdags heller som jag planerat. Hade ont i magen när jag vaknade så tyckte det var lika bra att stanna hemma en dag till. Som tur var så gick det över på någon timme.
Hoppade min bebis på kvällen och det gick super. Hade lite tävling då vi hoppade tre hinder som stog på medellinjen så det blev serpentinbågar. Han var riktigt med på noterna!

Skoldagen i fredags var lung och inte så krävande. Dansens dag på fm så var i aulan och kikade på olika danser. Sedan några okrävande lektioner! Sen stallet som vanligt.

Igår var det jobb mellan 10-14. Har inte jobbat sedan i julas men jag kom ihåg hur man gjorde ;) Efter jobbet blev det käk på 1 1/2 sedan stallet. Tog en promenad med Rio och myste lite!


Kikade på läskiga brunnar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback