Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Amazing!

Känns som att mna ögon snurrar och går i kors just nu. Har varit uppe sedan sex i morse så det kanske är fullt förståligt!?

Rio skötte sig super idag. Han bråkade inte en enda gång! Lyckades rida ihop 69, 65 % i LB:1! Sjukt nöjd och jag hoppas han går lika bra på söndag också i Falun då första omgången med div 3 laget är.
Ritten med Tim gick helt okej, men det kunde gått bättre men jag vet i alla fall vad vi behöver träna på.

Första omgången med div 1 dressyr på ponny gick i rättvik idag. Kan ju inte säga annat än att vi har asbra ryttare i laget som tog hem vinsten! :D Nästa omgång är det min tur att vara med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback