Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Not alone

Äntligen var geografiprovet över och det känns hur skönt som helst. Jag hoppas verkligen att jag lyckas få ett G åtminstone! Hade även skolkort idag och det gick inte bra då fotografen gjorde så jag började asgarva. Var inte lätt att försöka ta kort efter det. Hoppas jag inte ser för hemsk ut!

Åkte till mamma direkt efter i skolan idag för att äta mat och fika då Micke fyllde år igår! Linnéa kom förbi en sväng och hämtade min vågtång och bestämde att hon skulle sova hos mig.
Så här sitter vi och har tittat på idol och nu väntar vi på röstningen, sedan blir det nog att krypa ner i sängen. Jag är då sjukt trött iaf! Härligt med sällskap!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback