Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Människor....

Jag förstår mig verkligen inte på vissa människor som tror att dom kan behandla andra hur dom vill. Känner mig som en tomat i ansiktet just nu och det är precis det jag är. Jag är så arg så jag vet inte vad jag ska ta vägen. Jag skulle vilja skrika så högt jag kan och springa till jag inte kan andas och inte orkar springa nå mer. Ramla ihop till en hög och bara ligga och gråta.
Jag förstår mig inte på andra männiksor ibland. Hur folk tänker. Om dom ens tänker alls?
ARG TJEJ!

Kommentarer
Postat av: Sara

Människor är svin helt enkelt!

2011-09-20 @ 00:37:30
URL: http://sarahelenaemiliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback