Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I set fire to the rain

Idag ska jag inte göra något speciellt, mer än att åka på möte ikväll! Skönt att bara vara hemma och slappa en dag. Skulle behöva städa lite så får se hur det blir med det. Håller iaf på att tvättar för fullt så jag har nå kläder att sätta på mig! Kanske tar mig en promenad med hunden också. Har varit sugen på det ett par dagar nu men det har inte blivit av. Skulle vara skönt med en promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback