Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

FREDAGSMYYYYYYYYYYYYS!

Då var den äntligen fredag och helg igen! Grymt skönt måste jag säga. Det här blir en lugn helg. Morgondagen spenderas med min bästa vän Linnéa och har ingen aning om vad som händer på söndag mer än USmöte, det visar sig.
Har varit i stallet och ridit min finaste Rio idag! Det var några veckor sen och det kändes bra att sitta i hans sadel igen. Dock kommer jag ha träningsvärk i morgon! Träffade på två rådjur när vi var ute och red som var bara några meter ifrån oss. Rio såg dom men inte jag så jag blev livrädd när dom hoppade iväg. Tur att Rio inte blev rädd iaf!

Kikar på idol just nu och får se om jag tittar på någon film sen :)


Kommentarer
Postat av: SANNA

Hej tjejen! :)

Vad händer hos dig?



Kram

2011-09-17 @ 16:05:20
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback