Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

3 ridpass

Började dagen med att rida ett dressyrpass på Tamlin. Gick inge vidare bra idag, men det kan inte alltid gå bra heller! Red även med mina nya ristövlar för första gången och det var stelt!

Klockan sex så var det hoppträning på min bästa Tim som gällde! Gick inte så bra i början men på slutet så gick det bra! Höll på att flyga av ordentigt en gång när vi kom helt fel på ett hinder och det blev nästan ett stillastående hopp. Jag var några meter upp i luften och jag såg sadeln under mig men jag satt kvar som tur var! Laddad inför km nu! :D

Direkt efter hoppträningen så red jag lektion på en köttbullsponny med namn Ida! Sjukt vad tjock hon är men sjukt vad bra det gick på slutet. Verkligen superkul att rida när det gick så bra :D

Nu är jag en död tjej och ska snart lägga mig och sova. Kommer sova så skönt i natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback