Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Segt

Måste säga att det är rätt långtråkigt att vara hemma från skolan och inte göra någonting. Jag ligger bara på soffan hela dagen och gör ingenting. Skönt med tråkigt ;p Om inte annat så är det skönt att slippa skolan!
Ska väl snart gå och sova för i morgon blir det att gå upp tidigt för att ta nya prover. Men det känns redan att foten är på bättringsvägen för jag har inte alls lika ont nu. Men har fortfarande ont. Tänker iaf gå till skolan på torsdag oavsett ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback