Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I'm fine

Äntligen är jag så gott som frisk igen! Bara min mage som spökar lite men annars mår jag prima.
Stannade hemma från skolan idag med men på måndag är det full fart igen!

Har umgåtts med min finaste flicka hela kvällen och det var länge sedan jag skrattade så mycket! Har ju inte en tråkig stund med den där flickan och sen att hennes familj är rolig gör ju inte saken sämre ;)
Fick även träffa mina saknade klasskompisar också!

Snart ska jag gå och sova så jag orkar upp i morgon och jobba lite!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Taack! ;D

2011-10-15 @ 00:48:37
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig :)

Vad händer hos dig i helgen? :D



Kramar

2011-10-15 @ 11:01:16
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback