Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Halta lotta

Hade galet ont i foten igår så jag visste inte vad jag skulle ta vägen. Var tvungen att sova på soffan i natt för att jag inte tog mig någonstans och det var inte ens värt att prova komma upp för trappen. Kan inte påstå att jag har sovit speciellt mycket i natt. I morse hade jag så ont så jag mådde illa. Var bara att åka till vårdcentralen till tio och där var det sjukt mycket folk så var klar där två timmar senare. Det visade sig att jag hade en inflammation i foten och jag ska tillbaka på onsdag igen för att ta prover igen. Fick pronaxen får se om det blir nå bättre.
Hoppas det blir bra snabbt så jag får rida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback