Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Frågor

Jag fick en blogaward från Sandra och eftersom jag inte har något speciellt för mig så kan jag lika gärna svara på frågorna!

1) Varför började du blogga?
Läste andras bloggar och jag tyckte det verkade kul, så jag gjorde en egen blogg och började blogga!

2) Vilka bloggar följer du?
Det är runt 15 stycken jag läser varje dag. Mest bara mina vänners bloggar! Sandra, Linnéa, Olivia och Lindas sminkblogg är några bloggar jag läser!

3) Vilken är din favoritfärg?
Helt klart röööd ;) Men tycker även om blått!

4) Vilken är din favoritfilm?

Svår fråga då jag nästan aldrig tittar på film! Men P.s I love you, The last song eller någon sån film!

5) Vilket land/vilka länder vill du besöka och varför?
Har inget speciellt land jag skulle vilja besöka. Men skulle vara kul att åka till New york. Ska snart åka till Gran canaria och det tackar jag ju inte nej till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback