Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trötter!

Tycker det är superskönt att det är helg!
Började dagen med att ha idrottsprov och jag tror att det gick bra, kändes helt okej. Resten av dagen har inte varit så ansträngande.

Vårdcentralen hade tydligen glömt att tagit ett blodprov på mig så dom ville att jag skulle åka dit idag. Var där tjugo över fyra för att ta det förbaskade provet. Men då ska det tydligen sitta i en timme och dom stänger fem. Så det sket sig och vi fick åka hem. Usch, hatar sjukvårdspersonal för tillfället!

Har iaf myst med bästa Linnéa nu på kvällen. Vi kikade på idol och pratade som alltid. Lika trevligt varje gång!

Nu ska jag sova! Jobb 10-14 i morgon som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback