Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Trött tjej

Det är lika underbart varje gång det blir helg!
Den här helgen är det tävling båda dagarna. I morgon är det dressyr och på söndag hoppning! Sedan går jag måndagen i skolan och sen blir det gloooooooben. Iiiiihhhh , längtar som en galning :D

Övningskörde till Gävle efter skolan och det gick kanon. Lär väl lägga på ett kol om jag ska få körkort när jag fyller år! Dock fick jag ont i min fot så pappa fick köra hem. Var in på hööks en sväng och gjorde av med lite pengar. Köpte ett par helskodda svarta ridbyxor, äntligen! Köpte även pälsglans och ett par varma och mysiga leggins!

Nu blir det en dejt med sängen och tidig morgon i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback