Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tävlingen igår

Det var fullt upp hela dagen igår så hade inte tid att skriva här.
Tävlingen gick iaf bra! Gick in för att vinna i både LCn och LBn och det höll halvvägs! Lyckades vinna Lcn och jag hade en superbra känsla och Tim var med på allt jag sa. Dock så sög priserna man fick. Jag vann och fick ett par strumpor i storlek 33-36.... Kul pris!
I LBn gick det inte så bra som jag tänkt. Gick in med tanken att vinna men vi petade nästsista hindret i grunden och fick ett stopp på sista hindet. Men det var helt mitt fel för svängen till hindret var usel så när vi skulle hoppa var vi nästan i hinderstödet. Klart att det inte går att hoppa då! Men jag är nöjd ändå. Började säsongen med att vinna en LC och avslutar med att vinna en LC. Tycker det har varit en bra tävlingssäsong med lika många hopptävlingar som dressyrtävlingar. Hoppas på en lika lyckas säsong nästa år också.
Nu återstår bara några klubbtävlingar det här året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback