Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Taggad inför i morgon

Ett stort + idag när jag kom till stallet var att Tim inte hade rullat sig, vilket han gör jämt och ständigt!
Det stora +et ändrades till ett stort - när vi var ute och red. Galopperade på en grusväg och hästarna drog lite, Akilles bockade och Olivia flög. Stackarn slog i huvudet, började blöda näsblod, fick ont i nacken, en trasig hjälm och stor näsa :( Snuttan!
Tur att hon mår bättre nu så hon kan tävla i morgon!
Jag är då taggad till tusen och jag satsar på placeringar i båda klasserna. Får se hur långt det håller ;) Men jag ska ge allt vad jag kan och lite till! TAGGA! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! :) Hade du en grym fredagskväll igår? Själv var jag sjuk och har tappat rösten! Tragiskt :(



Tänkte bara tipsa om att jag nu har startat en tävling där man kan vinna 2 mysiga spalampor att ha i badkaret/duschen! Väldigt mysigt nu till hösten och det vore superduperkul om du ville vara med och tävla! :)



http://lindshe.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-2-spalampor-fran-smartasakerse.html#comment

2011-11-05 @ 08:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback