Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Skola i morgon

Då var det bara att inse att höstlovet är slut och att det är skola i morgon. Vill inte till skolan i morgon men tur att jag bara går två veckor och sen är det GLOBEN!! Underbart att få träffa alla härliga människor igen. Var ju ett år sedan!
Idag har jag gjort så lite som möjligt fast jag borde ha pluggat hur mycket som helst. Gjorde iaf klart två saker som skulle vara klara för länge sedan så det känns bra. Ska fortsätta att plugga i morgon efter skolan!

Borde sova nu men känner mig för pigg för det. Kommer garanterat vara halvt död i morgon när klockan ringer! Sitter och pratar med Julia för tillfället som det var alldeles för länge sedan man pratade med! Alltid lika härligt att prata med henne :*

Kommentarer
Postat av: Julia

Alltid lika härligt att prata med dig med sötnos ;*

2011-11-06 @ 23:55:59
URL: http://juliialiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback