Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Plugg

Inte får man sova något den här helgen! Var tvungen att gå upp i tid idag för att jag skulle jobba. Hade ställt klockan på åtta men vaknade vid sju av att pappas klocka ringde då!
Gick bra att jobba och det var hyfsat mycket folk. Gick med pappa ner på en och halv när vi var klara och käkade mat. Mumsigt var det!

Ska väl försöka ta tag i lite plugg nu så slipper jag göra allt i morgon. Har stalltjänst i morgon och jag tror inte jag orkar göra så mycket mer i morgon än det. Har iaf gjort spanskan och ekonomin, det jag kan iaf! Har väl geografi, internationell ekonomi som jag måste göra + att träna till engelska och ekonomiprovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback