Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Plugg hit och dit

Usch så trött jag är på skolan för tillfället. Måste sitta och plugga varenda dag efter skolan och hinner inte med något annat än det. Fritid vad är det?
Sitter just nu och pluggar ekonomi för brinnande livet. Svär för att det alltid blir fel på samma sak och att det är galet mycket och måste komma ihåg allt utantill. Lär väl sitta halva natten om jag ska få in allt i huvudet. Dessutom ska jag ha läst tre kapitel i engelskaboken och skrivit om tre personer i boken, eller snarare djur. Men det hinner jag inte nu för då får jag inte sova alls i natt. Känns som jag prioriterar ekonomin före!
Nej ska jag få sova något i natt är det lika bra att jag fortsätter svära åt allt och göra om och göra om. Suck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback