Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Paradise

Känner att humöret är på topp för tillfället! Vet egentligen inte varför jag är så glad men känner att det mesta är bra just nu! Går bra med hästarna, det är tävling på lördag, jag har ny hårfärg och frisyr, det är lov och inga måsten, jag är ensam hemma, Linnéa kommer hit sen, jag har dom bästa vännerna man kan ha, det är mindre än tre veckor kvar till globen och ekonomin går bra! Tycker allt rullar på bra nu men det skulle ju inte skada om jag satte mig ner och pluggade lite för det är grymt mycket jag skulle behöva göra innan lovet är slut. Får se vad jag orkar med idag men jag ska nog städa lite, tvätta, plocka undan alla mina hästsaker och packa inför tävlingen!
Har hela dagen på mig i morgon att plugga så! Idag ska jag leva livet ;)

He makes me wanna
Oh oh oh oh oh oh
Makes me wanna
Oh oh oh oh oh oh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback