Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

I wanna lay you down on a bed of roses

Började dagen med att ha religionsprov och det var ju spännande då jag bara varit med på två lektioner, varav en tittade vi på film. Vissa frågor hade jag ingen aning om, men dom jag kunde skrev jag så mycket jag kunde på. Så jag hoppas på att jag får g iaf, tror inte jag kan få mer än det men kan ju alltid hoppas!

Har varit en slapp dag i skolan idag och det gick över förväntan på ekonomin! Har varit borta tre lektioner och har inte varit med på det nya dom andra gått igenom. Men det gick galant och jag hade alla rätt även fast jag inte hade en aning om vad jag höll på med!
Fick även träffa världens bästa Linnéa på lunchen! Som jag saknat den bruden! Hade mycket att prata om och antar att vi kommer prata mycket mer i morgon då hon sover här! Great!

Var till vårdcentralen efter skolan. Lämnade urinprov och tog blodprov, men det visade inget så ska till röntgen i morgonbitti innan skolan får se vad dom säger!

Borde ha pluggat idag men hade ingen ork som vanligt så vi tar det i morgon. Att skjuta upp saker är jag bra på! Får se om jag orkar läsa några sidor i engelskaboken, eller om jag orkar plugga lite spanska. Det visar sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback