Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hem ljuva hem

Då var den underbara veckan i stockholm över. Blandade känslor! Skönt att komma hem och få sova i sin egna säng och vara hemma över huvudtaget. Kul att träffa alla kompisar igen! Men tråkigt att lämna Lina, Madde och alla andra underbara globentjejer! Jobbigt att återgå till alla rutiner och gå i skolan. Hade gärna varit ledig ett bra tag till. Men åker utomlands om någon månad som tur är!

Har haft en underbar vecka med tre underbara tjejer! Mycket blod, svett och tårar, inte riktigt men nästan! Min fot har dock inte hängt med för fem öre och jag har haft svinont men kämpat på ändå! Blir ett besök till farbror doktorn i morgon så jag får reda på varför jag har så ont, om dom nu har något svar. Men förövrigt har det varit bra dagar med mycket skratt och shopping!
Kul att jag har religionsprov i morgon och jag kan ingenting då jag inte varit i skolan på en vecka och missat massa lektioner. Har inte börjat plugga än så det kan ju bli spännande det här. Lika bra jag stänger av datorn nu och gör det jag ska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback