Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hästskojakt!

I morse ville jag inte gå upp ur sängen. Det var extremt jobbigt att kliva upp även fast jag legat kvar i 40 minuter! Tog mig tillslut ur sängen och gjorde mig i ordning och hann precis klar till Olivia kom hit. Åkte bort till granngården en sväng och sedan vidare till stallet.
Red en vända på taggade ponnysar! Dom vet vad som väntar när vi rider eftersom vi alltid rejsar på samma ställen. Dom är inte dumma ;)
Hade hästskojakt för barnen sen. Gick väl bra förutom att det var kallt och att man tröttnade på alla frågor från barnen ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback