Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tom...

Jag orkar seriöst inge mer. När jag fått tillbaka gnistan och hoppet om att det skulle kunna gå igen, så skiter det sig. Det här är inte meningen för mig utan det ska vara som det alltid brukar vara. Allt kan bara gå och ta sig. Om man bara kunde försvinna för ett tag. Är trött på att det alltid ska vara såhär.
Nu tänker jag skriva klar den förbaskade uppsatsen sen ska jag gå och dra täcket över huvudet. Upp tidigt i morgon för att komma i tid till nationella i matte...
Sen ska jag nog bleka håret och pusha upp tuttarna till hakan. För det är ju tydligen så man ska se ut för att duga här i världen. TACK OCH HEJ!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Det finns alltid idioter här i världen, och ibland råkar man ut för några svin också.. Finns för dig! ♥

2011-05-24 @ 21:41:35
URL: http://hannaelinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback