Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Taggad till i morgon

Då var det tävling i morgon igen. Den här gången i Storbyn, andra omgången med DIV 1 laget. Tusan om det inte ska gå bättre än förra ävlingen!
Ponnyn är gul för tillfället och det kommer han vara i morgon också. Något som han tycker om att äta är maskrosor vilket syntes på hela hans knallgula mule idag! Han tycker även om att ligga och rulla på dom så han blir gul över hela kroppen. Men han är söt ändå ponnyskrutten.
Han hade inte blivit motionerad idag när jag kom till stallet så jag tömkörde honom för första gången. Han gick så fint och det var roligare att longera!

Nä, gäspar för fullt här så det är lika bra att gå och lägga sig nu känner jag. Klockan ringer tidigt i morgon!
God natt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback