Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Skoltrött

Just nu vill jag bara att det ska vara sommarlov! Är grymt skoltrött och det är mycket kvar att göra i skolan. Men det är bara några få veckor kvar så det är bara att kämpa på de sista veckorna och göra det bästa man kan.
Idag hade vi två timmars svenska och sedan hade vi idrott. Så vi slutade ett och det var skönt!

Åkte till stallet vid sex och hoppade lite för Lena innan jag red på lektion. Gick ju inte så bra sist på tävlingen och så ska jag tävla på lördag så vi behövde hoppa lite innan helgen. Hoppade några språng på 1 meter och det gick superbra och jag fick massa tips av Lena vad jag skulle tänka på. Så nu känns det bra inför helgen :)
Sedan red jag Ida på lektionen och det gick bra. Har bara suttit på henne en gång förut och det var för något år sedan. Så jag är nöjd och det verkade Marie också vara :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca Jöre

Fin bild! Lycka till i helgen! :D

2011-05-19 @ 23:37:00
URL: http://rebexs.blogg.se/
Postat av: lovisa

SV: Hrligt:) helt ok!

2011-05-20 @ 09:16:28
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Trevlig kväll!

2011-05-20 @ 20:13:57
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback