Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kompiscup i dressyr

Har varit fullt upp i helgen så jag har inte hunnit skrivit något.
I fredags programtränade jag på Tim. Har var superpigg och han var verkligen jättefin. Olivia följde med mig till Tösen och jag red en snabbis. Sen åkte vi tillbaka till Hamre och fixade hästarna inför tävlingarna. Olivia sov kvar hos mig och det blev tidig uppstigning på morgonen. Var i stallet till halv åtta. Han var inte alls lika pigg som dagen innan. Men det gick ändå helt okej. Red LB:1 och vi fick ihop 60,35 %. Jag var nöjd med ritten, fast det kan ju alltid bli bättre. Hamnade i lag med Linda och hon red superbra och fick ihop 68,34 %. Det gjorde att vi knep segern :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback