Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Heelg!

Har egentligen ingenting vettigt att skriva men har inte uppdaterat på någon dag så jag tänkte det var dags nu.
I onsdags hade vi orientering med skolan på eftermiddagen. Jag, Elinor och Elise gick tillsammans och vi var så duktiga och lyckades hitta alla kontroller. Till och med jag kunde läsa kartan för en gångs skull!

Igår hände inget speciellt. Red ponnyn på lektion och vi hade programträning och det gick super! Så nu ska jag vara med på hemmadressyren också. Ska bli skoj :) Red igen i gruppen efter och hade då Peper. Var ganska trött när jag ridit klart, men passet gick bra!

Idag har vi haft temadag i skolan. Tittade på Tusen gånger starkare i Aulan sedan diskuterade vi filmen och sedan fick vi sluta. Så halv tolv fick jag gå hem idag! La mig och sov ett tag innan jag åkte till stallet. Tösen var verkligen envis idag och ville inte samarbeta. Blev ganska arg på henne men hon skärpte till sig lite på slutet iaf.

I morgon blir det att gå upp tidigt och följa med Ronja och Rio på tävling i Säter :)


Rio :*

Kommentarer
Postat av: bella

joi det var ju det!! :)

skönt att höra! Jo det är bra med mig, :D

2011-05-13 @ 22:41:58
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/
Postat av: lovisa

Ikväll korar jag vinnaren av veckans bloggintervju så kika in nån gång under kvällskvisten för att se om DU vann! ) har du haft en bra helg förövrigt?:)

2011-05-15 @ 15:15:07
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Team Kråksjö - Amanda Wilhelmsson

vilken sötning på bild!? :D

2011-05-18 @ 21:09:15
URL: http://teamkraksjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback