Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Usel träning

Är redan trött på skolan efter att ha gått en dag! Tur att det är lov igen om ett par veckor och efter det är det sommarlov. Det går ju rätt snabbt ändå...

Gick till farmor efter skolan för att klippa mig. Hon gödade mig med mat och fika så jag trodde magen skulle spricka! Somnade på soffan ett tag innan jag skulle gå på tantgympa. Hade verkligen ingen lust att träna men jag gick dit iaf. Linnéa var nog lika opeppad som mig så vi körde inte alls på som vi brukar. Märktes att jag inte tränat på två veckor men det ska det bli ändring på nu!

Är galet trött så skulle tro att jag somnar när som helst...


Kommentarer
Postat av: lovisa

Kul att du ä rmed:D

2011-03-14 @ 21:46:54
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: bella

jo det är fint, själv? :D

2011-03-15 @ 13:16:59
URL: http://ciaobellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback