Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Två veckors lov!

Inte riktigt då, men det känns som det eftersom jag har varit hemma hela veckan från skolan. Fast jag är inte den enda som är sjuk just nu utan det är hur många som helst. Många från klassen så det är inte bara jag som måste ta igen hela den här veckan. Blir jag och min kära kompis Elinor som får kämpa i skolan nästa vecka ;) Men det ska nog gå!

I morgon åker jag och Sarah till Ikea och Hööks och shoppar loss :D Jag ska iaf köpa nya ridbyxor och ett skärp men det blir nog mer också skulle jag tro ;) Kommer bli en superduper dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback