Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Soft dag!

Hade bara tre lektioner idag och sista lektionen fick vi ha tidigare så vi slutade halv ett! Gick till Tilde och Sarah på en gång när jag slutat. Tog med mig Tilde ut i stallet så hon fick rida på Nasse. Blev en dubbelt så lång tur än vad hon brukar rida i vanliga fall och hon var så glad så. Så himla söt unge och ibland känns det nästan som vi är syskon. Vi kan vara lite bitchiga mot varandra för hon är en envis liten bitchig unge, haha ;) Men jag tycker om henne för det!


HAHA SÖT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback