Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Skönt med helg!

Ligger just nu på soffan och är skapligt trött! Gymmade efter skolan med Jenny, sedan simmade och bastade vi. Galet skönt men jag är trött nu. Tur att jag bara ska ta det lugnt resten av kvällen!
Ska äta tacos när som helst, för andra helgen i rad. Men inte gör det mig något för det är mums.

I morgon blir det att gå upp tidigt och vara maskot åt Hanna och Ursulla när dom ska tävla i Avesta! Kommer gå super för dom eftersom jag är med, vilket det brukar göra då ;) Kommer bli en skoj dag, för det blir det alltid när man är med Hanna ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback