Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Nyss hemkommen

Snacka om att jag är trött just nu! Har varit galet trött i skolan och fått anstränga mig för att hålla ögonen öppna. Hanna och Ursulla var så duktiga på hoppträningen för Tusse idag. Mina flickor :*
Grymt sugen jag blev på att träna, hoppa och tävla. Som tur är så får jag hoppa på torsdag och tisdag. Hoppas snart på att få ut och tävla också nu när alla hästar är friska i stallet!

På tal om friska hästar så var Tösen inte halt idag när hon var hos veterinären! Jag håller mina tummar och hoppas att det håller i sig och att hon slipper vara halt mer. Blir skritt i två veckor så får vi se om hon fortfarande är bra sen!
Var in till henne och pussade på hennes gosiga mule när jag var i stallet nyss. MYS!


PUSSMULE!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback