Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Kickoff

Ingen bloggning igår då jag var ut på spännande äventyr ;) En mycket trevlig kväll och natt!
Har inte fått så mycket sömn i natt så jag är ganska trött just nu. Men snart bär det av till stallet och ha kickoff med US och äta TACOS!!! Känns som att jag kommer somna ovaggat ikväll. Har stalltjänst i morgon också så det blir att gå upp tidigt. Tur att man redan är i stallet eftersom vi ska sova där så jag behöver inte gå upp så himla tidigt ändå! Tror det kommer bli en super kväll! :D


Kommentarer
Postat av: MADDES

Ursäkta jättesent svar. Har haft fullt upp med plugg till en stor tenta. Men nu är det över och jag är tillbaka som vanligt med bloggen och alla kommentarer.

Hur mår du idag då?

2011-03-19 @ 17:49:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback