Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Hästskötare

Har varit med Hanna på tävling i Avesta idag. Gudars vad hon och Ursulla var duktiga! Dom slutade på en 3e plats i 1 meter och hamnade på en 8e placering av 57 startade i debuten av 1.05! Kan då säga att jag var stolt över dom sen!

Nu tänker jag faktiskt gå och lägga mig! Är svintrött och jag ska upp tidigt i morgon då jag ska ha stalltjänst. Var ju någon som sa att man skulle vrida fram klockan en timme i natt så då får man ju sova en timme mindre. Lika bra att gå och lägga sig nu!




Fint väder sådär på morgonkvisten!

Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

SV; Tack så jättemycket! :D

2011-03-27 @ 16:05:22
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/
Postat av: S A N D R A ♥

Hej!



Nu har jag tänkt ha en " dagens blogg"

som vanligt så är det bara att anmäla sig på min sida genom att skriva " jag är med" den som länkar tävligen på sin blogg har såklart större chans. Då skickar du bara länkningen till mig, så skriver jag upp ditt namn! & om jag besvärade dig på nått sätt nu så ber jag om ursäkt! :)



Va gärna med och delta, drar en vinnare ikväll!

Kram :)

2011-04-09 @ 15:20:29
URL: http://ssandraewelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback