Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Föreläsning!

Rätt ovärd dag i skolan idag. Eller iaf på eftermiddagen. Engelskan blev inställd så vi hade 3 timmars hål till sista lektionen på dagen. Inte kunde vi ställa in den, eller flytta fram den utan vi fick glatt stå ut. Lektionen var totalt ovärd att gå på. Hade genomgång av några frågor vi svarat på och kikade någon värdelös film som dom flesta sov sig igenom. Sen gick vi sluta! I morgon är två lektioner inställda och jag får sitta och vänta på sista lektionen igen i flera timmar. Jobbigt att gå i skolan!

Har varit på föreläsning om fälttävlan nu på kvällen och jag tyckte det var intressant. Men jag tycker det är lite läskigt med fälttävlan när hindren sitter fast men det skulle vara kul att testa någon gång! Får se om det blir någon start längre fram i livet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback