Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Baka, baka och baka lite mera!

Gick upp tidigt i morse så jag skulle hinna åka till stallet och rida två hästar och fixa till dom innan Elise kom! Red ut barbacka på Tösen och det var verkligen underbart att sitta på hennes rygg igen efter någon vecka. Travade korta bitar och hon var piggelin och tyckte det var roligt. Det tyckte även jag! Gick ovanligt bra att trava barbacka idag! Hon var även gosigare än vanligt, söt hästen!

Sedan red jag Ursulla med sällskap av Sarah-Casterix. Första gången jag lyckas få den där hästen svettig! Hon skulle ju kunna springa nonstop en hel dag utan att bli trött. Men idag blev hon svettig och inte konstigt när hon stressar upp sig och vill springa på hela tiden. Fast vi kunde faktiskt galoppera i en lugn och sakta galopp idag. Vi gör framsteg varje ridpass!

När vi var klar i stallet åkte jag hem och bytte om innan vi drog upp på stan till expert så jag fick titta på mobiltelefon :D Fick välja mobil själv så fick jag den av pappa i födelsedagspresent. Ganska överlycklig jag blev när han sa det och jag är det fortfarande! Mobilen ligger så fint på laddning och jag ska snart leka med den lite grann!

Elise har varit här hela dagen och hjälpt mig att baka. Vi har gjort bullar, hallonmuffins, kolakakor, chokladbollar, morotskaka och sist men inte minst pannkakstårta. Vi är grymma!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Det va det också! ;)

2011-03-01 @ 21:35:47
URL: http://sandrachristinajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback