Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Varm dag

Nu är det riktigt varmt ute om dagarna! Inte blir det ju bättre av att man måste vara i stallet och fixa och rida också! Red Toppen först idag med sällskap av Julia och Figge. Tänkte hoppa först men det var så varmt så vi red ut en sväng isätllet. Toppen skötte sig lika bra som alltid :)
Sedan var det Rios tur! Blev inte mycket skritt på våran ridtur då insekterna attackerade oss! Hoppas det inte är lika mycket djur ute i morgon när vi ska rida!
I morgon blir det att gå upp tidigt då hökörning står på schemat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback