Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Usel uppdatering

Då var man långledig ända till på tisdag. Går tisdag, onsdag och torsdag sedan är det skolavslutning på fredagen. Sjukt härligt!
Igår var jag och kikade på alla fina människor som var på balen. Sminkade Malin till balen och hon var underbart vacker! Blev rätt avundsjuk och jag längtar en hel del tills jag själv står där i vacker klänning med fint hår och sminkning. Men det kommer det också.

Idag har jag varit iväg på tävling i Insjön med Tösen. Tror inte domaren tyckte om mig och Tösen, haha. Hon tyckte iaf att jag inte kunde göra serpentinbågar och skulla åka hem och träna på det med koner. Sedan stod det spä som kommentar på nästan hela mitt protokoll vad nu det betyder!?
Gick betydligt bättre för Anna som slutade på en delad första plats!

I morgon kommer bli en grym dag! Drar till Falukalaset med Maria och Jessica. Vet redan hur grymt det kommer bli! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback