Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Toppis!

Gick superbra att rida Toppen idag. Han var riktigt mjuk och fin. Dock red jag bara en halvtimme, sedan höll både jag och hästen på att avlida i värmen!
Fram mor kvällen åkte jag ut till Hälla och red Rio med sällskap av Sarah som red Ursulla. Mycket bromsar ute så Rio hade sprungit som en galning och var helt svettig stackarn :/
Blev en lugn ridtur i värmen!

På torsdag blir det att köra hö hela dagen sen ska hästar ridas, så jag är nog ganska trött sen ;)

Bilder på mig och Toppen från idag :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback