Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Tagga inför i morgon

Lika värdelös dag som alla andra dagar den här veckan. Red ut barbacka en vända med Linnéa, sen har jag inte gjort så mycket mer. När jag kom hem från stallet åkte jag och pappa till puben och käkade tacobufé. Nu tänker jag göra äppelpaj och sen blir det nog lite städning och tvättning!

Morgondagen kommer bli grym känner jag på mig. Hela dagen spenderas med bästa Linnéa! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback