Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Lyckad tävlingsdag

Det blev ett bra avslut på sista tävlingen innan vårat sommaruppehåll! Var galet nervös innan första klassen (LC+5), utan att behöva vara nervös. Men det blev en nolla där och eftersom det var clearround så fick vi rosett. Gick inte bra på framhoppningen till någon av klasserna tyckte jag, men går det dåligt där så brukar det oftast gå bra inne på banan och det gjorde det också. Det var våran första LB med omhoppning och jag ville bara ha en säker runda och satsade inte och vi var dubbelnolla och kom tvåa. Vilken superponny jag har. Älskar honom över allt annat!
Det var en glad ponny jag släppte ut i hagen när tävlingen var klar. Bockade och galopperade iväg och la sig och rullade sig på en gång. Sedan full galopp till gräset och kompisarna. Söthäst :')


My love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback