Livet ur min vinkel!
Denna design är gjord av LittleLi.blogg.se.
All credit går till henne.
Jag heter Erika och är en tjej som tycker om hästar och spenderar mesta tiden i stallet.
När jag inte är i stallet så brukar jag vara med kompisar, ungås med familjen och massa andra roliga saker!

Laddad inför ikväll!

Fick ingen sovmorgon i morse utan strax efter åtta var jag i stallet. Red ut en sväng med Hanna i stekheta värmen, inte ett moln på himlen. Sjukt varmt så tidigt på dagen, hur varmt kommer det då inte bli sen? Nu är sommaren här
Red i skogen på en tur och vi satt och skrek mesta delen av turen då det var massa äckliga insekter! Tycker om våra intelligenta samtalsämnen om massa sjuka saker! Allid kul med Hanna!

Nu är det dags för mig att hoppa in i duschen och göra mig i ordning och packa allt för bussresan till falun med Jessica! Jag är sjukt taggad och kvällen kommer bli bäst med bästa brudarna Maria och Jessica!
Nää, har inte tid att sitta här längre. Duschen kallar på mig och jag hoppas det finns varmvatten då varmvattenberedaren har pajat, kuuul!

PUSS :*


Bjuder på en charmig bild på mig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback